torsdag 10. september 2009

Første innlegg


Da er det 2 dager siden jeg kom til England, Bournemouth. Det var helt forferdelig å dra fra Gardemoen på tirsdag. Kjæresten min Isabell var med meg til jeg måtte dra fra flyplassen, klarte nesten ikke å slippe henne da jeg måtte gå for å rekke flyet. reisen til London tok vel rindt 1,5 timer, da vi kom fram og hade hentet alt, dro vi på en 2 timers busstur til Bournemouth der vi skulle bli hentet opp av familien vi bor hos nå. første dagen var bare hjem også sove på rommet vi fikk. dagen etter kom vi på skolen og ble vist rundt på skolen.

Huset vi bor i er relativt greit, veldig skittent og lukter ille, men det skal nok gå bedre, det er også masse positive sider med der vi bor. Familien er kjempe hyggelige og det er ikke så alt for langt fra skolen =) Vi fikk et stort rom. Den siste tiden nå har vi bare blitt kjent med skolen og byen. I dag har jeg løpt rundt i Bournemouth by som en gal sopp fra lamaland! haha XD fikk kjøpt mega god heaven kakao som Isabell sa var god, og den var virkelig god x) såå fant jeg en butikk som jeg har sett etter som heter Thriller, der fikk jeg kjøpt en Tskjorte x) også har jeg kjøpt masse skole saker og sebra tøffler!!

På kvelden dro vi ned på stranden for å se på..stranden, også gikk vi inn på en resturant og spiste mat. Veel jeg spiste iis da, mens de andre kjøpte hamburger x) Så gikk vi hjem på natten og løp litt rundt i strøket. btw, bor i Bournemouth svar på the ghetto x) syntes vi da..jeg og Simen som han jeg bor med heter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar