søndag 11. oktober 2009

Skal snart hjem : D


Aah i det siste nå har jeg vært å trent en del (føler seg veldig flink) også i går var jeg og simen å så på animasjonsfilmen "up"..som var awesome! også veldig trist D: såå dro vi hjem etter kinoen..VI SÅ DEN I 3D BTW!!! med sånne pedo briller man får på kinoen :D Vi har endelig fått kjøpt bussbilletter til når vi skal hjem :D det er under 2 uker igjen, gleder meg så mye!! X33 såå i dag har jeg vært å svømt og trent litt mer XD også snakket på skype. Så har Isabell tegnet mange nye super awesome tegninger i det siste så hr jeg sett på de =) aah de er så utrolig brraa!! hoho, og morsomme XD

Det er ikke lenge igjen til jeg kommer hjem til Isabell <33 Gleder meg såå mye at jeg går rundt med konstant butterflies in my tummy!! :DD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar